Wednesday, May 4, 2011

TESTIMONI

Sebelum

Selepas

ZYDA, 25 TAHUN.
Saya setiausaha di salah sebuah syarikat swasta. Oleh itu, amat penting bagi saya untuk sentiasa menjaga penampilan. Sejak disyorkan oleh D'Beauty Centre produk d’bee beauty Set 2 in 1 (sabun manggis & krim malam) dan sunblock dan setelah menggunakan sabun manggis selama 5 hari, kulit muka saya menjadi lebih licin berbanding sebelum ini yang sentiasa mengelupas, berjerawat & berminyak. Jerawat-jerawat di muka juga telah mengecut dan mulai kering. Saya juga tidak perlu lagi menggunakan bedak asas kerana dengan hanya menggunakan sunblock d’bee, kulit muka saya nampak sekata dan sunblock ini juga dapat mengawal minyak berlebihan di muka. Bagi mengekalkan kelembapan dan menjadikan kulit lebih sekata, saya menggunakan night cream pada waktu malam. Akhirnya saya berasa lebih berkeyakinan kerana telah menemui produk yang dapat mengubah penampilan saya. Tambahan pula, harga produk ini sangat berpatutan dan berbaloi menggunakannya.

No comments:

Post a Comment