Friday, May 6, 2011

RED LOVER TOP LOOSE POWDER


STAR POWDER!!!!
MALAYSIA SOLE DISTRIBUTOR DODO PALGANTONG THEATRICAL LOOSE POWDER

Berasal dari Korea....yang diberi gelaran sebagai 'STAR POWDER'!!No 1 dan Sangat POPULAR di kalangan Artis Korea dan 4 daripada 5 wanita Korea telah mencuba ini dengan efek yang luar biasa..Dikatakan asalnya dicipta untuk pelakon dan penyanyi untuk kesan jangka panjang.

PALGANTONG dibangunkan di bawah syarikat dodo sejak tahun 1999. Produk yang paling popular adalah theatrical powder yang mendapat reputasi dengan penghargaan dari kedai-kedai dan majalah dengan hasil jualan melebihi daripada 5 juta unit di Jepun sahaja.

Produk hit terbaik sejak tahun 1999 dengan catatan sebanyak 600 juta produk melalaui penjualan pada tahun 2002-2006 di pasaran Jepun sahaja.Telah terpilih sebagai jualan no 1 pada bahagian serbuk Jepun!

*Kesan Wajah Ramping :
Membuat wajah anda kelihatan lebih ramping dengan kesan tiga-dimensi yang disebabkan oleh pantulan cahaya

* Tahan Lama Kesan:
Kalis terhadap air atau peluh dan tahan lama.Walau bilion kali mengelap wajah, dodo palgantong masih tetap tidak hilang dan membuat wajah kelihatan segar!

*Kesan Gebu:
Pengaruh kuasa hamburan cahaya hamburan mencipta kulit cerah dan gebu.

* Kesan Super Hidrat:
Menjaga kelembapan sepanjang hari mencegah pengewapan kelembapan dan membuat kulit wajah halus.Seperti merasa anda tidak memakai apa-apa diwajah kerana pembuatan yang sangat halus dan ringan. Kesan mencerahkan warna wajah dan kelihatan natural,
hidrat kulit dan mempunyai pelangsing dan kesan jangka panjang.

InsyaALLAH anda tidak akan ditumbuhi jerawat atau gatal apabila menggunakannya..

ANDA TENTU AKAN TERUJA APABILA MEMAKAINYA!.

Market Price RM22.00

No comments:

Post a Comment